Jeugddienst - Kliederkerk

Kinderdienst voor 0-8 jaar.
Knutselen, zingen, luisteren naar een verhaal.
Twee keer per jaar op zondagmiddag om 16.00, zie kerkrooster.

Kinderkerk

Een keer per maand is er voor de kinderen in de basisschoolleeftijd kinderkerk. Voor de schriftlezingen gaan de kinderen met de leiding naar een aparte ruimte. Daar horen ze een verhaal waar ze daarna over gaan knutselen. Bij de zegen zijn de kinderen weer terug in de kerk.

Maatschappelijke stage

De maatschappelijke stage is sinds een aantal jaren in het voortgezet onderwijs een verplicht onderdeel van de opleiding. Binnen de jeugdraad zijn er mogelijkheden voor jongeren om stage te laten lopen. Bij voorbeeld met het oppassen op de jongste kinderen tijdens de kerkdienst of door te helpen tijdens de kinderkerk. Enkele leerlingen hebben al van deze mogelijkheid gebruik gemaakt.

Jongeren die op zoek zijn naar een stageplaats moeten eerst op school vragen of stagelopen bij de kerk mag en kunnen dan vervolgens contact opnemen met Nanda van Loo of  Karin Heijlema.

Dienst vanuit de kerk van Geervliet

zo 28 apr 2024 om 10.00

Opvragen uitgebreide orde van dienst

Een uitgebreide digitale liturgie kunt u opvragen via webmaster@pgtweestromenland.nl.

Klik hier voor de aankomende kerkdiensten.

Live meekijken

Onze diensten zijn live te volgen en
terug te kijken via Kerkdienstgemist.

Website laatst bijgewerkt: 18-4-2024

Volg deze link om als kerkeraadslid of medewerker,
in te loggen op de webmail van onze gemeente.

Klik hier voor
onze privacy-