Dankjewel

Met vreugde en dankbaarheid kijk ik terug op de dienst van 14 januari 2024.
De warmte, aandacht, bemoedigende woorden, cadeaus, het heeft me enorm goed gedaan. Jullie gastvrijheid heeft grote indruk gemaakt.
Een stroom van indrukken, die ik een plaats moet geven; gezichten en namen die ik nog lang niet allemaal met elkaar kan verbinden. Gesprekken met collega Henk Talsma, ouderlingen, de kerkenraad helpen om me snel thuis te voelen.
De komende maanden zal ik mij nader oriënteren en inwerken om deze, jullie en 'mijn', kortom onze gemeente op vruchtbare wijze te dienen.
Voor de goede orde laat ik u weten dat ik vrijdag meestal in Bruinisse werk.
U kunt mij bereiken op telnr. 06 13450394
Met een hartelijke groet, ds. Anke Dekker

Even voorstellen

Mijn naam is Suzanna Maria (Anke) Dekker.
Ik studeerde Theologie in Brussel en geestelijke begeleiding in Nijmegen.
Sinds 2007 werk ik als gemeentepredikant.
Voor mij zijn het pastoraat, gesprekken in de wandelgangen, een koffieochtend een leerhuis, naast de kerkdiensten belangrijke taken van je werk als dominee.
In een snel veranderende wereld ben je er voor de mensen om hun zorgen en geloofsvragen te delen. Je leeft mee bij vreugdevolle en verdrietige gebeurtenissen.
De zieken, de ernstig zieken, de mensen die overlijden en hun familie mag je nabij zijn.
Dit alles in navolging van Jezus’ aandacht en liefde voor alle mensen.
Sinds augustus 2019 werkte ik in deeltijd in de Protestantse Gemeente in Sint Laurens en daarnaast in Bruinisse een dag per week.
En nu in Tweestromenland en Bruinisse. Ik verheug me op mooie ontmoetingen waarin iets van Gods verhaal met ons mag oplichten. Waar we het leven mogen vieren. Ik ben geboren in 1962 in Meliskerke op Walcheren, heb vier volwassen kinderen en vier kleinkinderen. Ik zie er naar uit samen met ds. Henk Talsma te mogen werken in jullie midden. Hartelijke groet,
ds. Anke Dekker

Contact met de predikant

Heeft u een vraag aan ds. Anke Dekker?

U kunt haar op de volgende manieren bereiken:
- Per mail: predikant@pgtweestromenland.nl
- Per telefoon: 06 1345 0394

Dienst vanuit de kerk van Heenvliet

zo 24 mrt 2024 om 10.00 Er is kinderkerk

Opvragen uitgebreide orde van dienst

Een uitgebreide digitale liturgie kunt u opvragen via webmaster@pgtweestromenland.nl.

Kerkdiensten

Klik hier voor de aankomende kerkdiensten.

Live meekijken

Onze diensten zijn live te volgen en
terug te kijken via Kerkdienstgemist.

Website laatst bijgewerkt: 18-3-2024

Volg deze link om als kerkeraadslid of medewerker,
in te loggen op de webmail van onze gemeente.

Privacyverklaring

Klik hier voor